Ivory Lounge birthday/leaving party.

I lördags så åkte jag och moster till Bexleyheath på lite party på Ivory Lounge. Det var 21-års gräns men hon hade ordnat så att jag kunde få komma in. Så jag kände mig faktiskt ganska liten där inne, haha. Men det var verkligen en supermysig club. Hade en jättetrevlig kväll (:

När vi skulle ta bussen hem så var det bara vi två kvar på bussen till sist och vi visste båda att bussen inte stannade där vi ville hoppa av utan den skulle åka förbi där och stanna längre bort så vi skulle få gå en bra bit hem, och jag hade så ont i fötterna så jag kände verkligen inte för att gå längre än vad jag behövde. Så först gick moster fram till chauffören och frågade om inte han kunde släppa av oss tidigare, men han var sur och sa bestämt nej. Så gick jag fram och sa att jag hade ont i fötterna och frågade snällt om han verkligen inte kunde släppa av oss tidigare och han sa även då nej. Men så tänkte jag för säkerhets skull om han hade ändrat sig så tryckte jag på stopp i alla fall och snäll som han var bromsade han hastigt in och släppte av oss, haha. Guld värd!

Gemma och jag


Moster-Maddan och Gemma


Kommentarer
Postat av: Madde

Det var inte alls 20 ars grans, det var 21 :)

2009-10-05 @ 13:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0