I've got the tickets!

Underbar dag med underbart väder! Är på väldigt bra humör idag, för nu har jag äntligen köpt biljetter till New Moon som jag och Nandini ska gå på den 20 november! Bara en månad kvar, haha.


















Var på Bluewater igår (igen). Hittade faktiskt skor denna gång så nu är jag helt klar med min outfit till bröllopet, känns skönt! Ska bli väldigt roligt med bröllop imorgon. Köpte även Twilight filmen igår som jag kollade på för femtioelfte gången. Underbar film! Kan se den hur många gånger som helst utan att tröttna. Fast böckerna är ju bättre, men man vill ju se Edward, för han är ganska mums. 

Hoppas ni alla får en toppen helg! Vi hörs snart igen.

 


Kommentarer
Postat av: nandini

Whoo perfect! kan ju inte bli bättre:D

2009-10-23 @ 13:56:58
Postat av: Chris

CAAREEE! FAAACCEEE!

2009-10-23 @ 15:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0