Hola!

Sitter här i morgonrock och surplar i mig lite kaffe. Har precis gjort min morgonrunda i huset, plockat lite i tv-rummet, bäddat sängarna och lite smått och gott så det ser fint ut. Ska snart ta och göra mig lite lunch innan jag går och hämtar Filippa i skolan.
Gick upp klockan 9 idag och kollade på ett avsnitt av two and a half men, sen läste jag lite spanska. Moster har nämnligen en bok med tillhörande cd-skivor som hon skaffade sig innan hon skulle till spanien. Då kom hon på att om jag inte har något att göra när jag är här hemma själv på dagarna kan jag lika gärna lära mig lite spanska, så då gör jag det nästan lite varje dag. Det är ju alltid kul att lära sig något nytt och man kan ju ha nytta av det i framtiden, inte för att jag kommer lära mig flytande, men som det ser ut nu har jag i alla fall lärt mig att säga hej ;)

Taio Cruz - Break your heart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0