England, I love it!

Jag kan börja inlägget med att säga att jag älskar England. Kvällen började med att vi satt hemma i soffan, drack lite vin och käkade kex med ost, supermysigt. Sen kände jag för att gå en sväng till puben (The Pier). Så när jag kommer dit träffade jag Kim och så bjöd hon mig på en öl. Det var ganska mycket folk eftersom att det var fotboll som visades där. Sen träffade jag Paul och hans två kompisar som var supertrevliga! Pratade med dem tills jag gick hem. Det är bra att få öva sin engelska lite! Jag och Paul kunde snacka lite hemlisar för han kunde lite svenska som "hej, bög, skål ta mig fan, och tack" plus lite till. Så det var kul, haha. 
Sen träffade jag Chris, han som var lik Shrek! haha. Träffade han när jag var där under min praktik i november, och det var i samband när jag träffade Luke som jag åkte vidare med till ett annat ställe som jag inte minns så mycket av. Försökte få fram lite mer information om Luke.. Men han sa att han bytt jobb och inte visste något om Luke, BULLSHIT! haha. Och han tror att vi ska ut och ta en drink någon dag. Jag tror inte det ;)


supertrevliga killar!


Christoffer: Är det Madonna på min tröja? :P undrar bara.. <3

Kommentarer
Postat av: Bögen från Dalarna

Sötis! Du verkar ha så trevligt. :)

2009-10-15 @ 21:21:37
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0