Dress me up

Det börjar bli riktigt kallt ute nu. Men det är skönt för då får jag användning av min sköna dunjacka. Fast jag måste köpa lite varmare skor för det börjar bli lite kallt om fossingarna. Längtar lite efter snön, har spelat ett snowboard spel på playstationet och blev sugen på att åka skidor. Men jag kan nog sluta längta på en gång, för det går ju ändå inte här.

Vi tog med Filippa på judo igår. Det var himla kul att se de små liven försöka få ner varandra på rygg på alla möjliga konstiga sätt. Vi hade jätteroligt när vi satt och tittade på och Filippa tyckte det var så roligt att hon inte ville åka hem.

Senare på kvällen runt 9-tiden åkte jag och moster till Lakeside för att försöka hitta en klänning till mig som jag ska ha på bröllopet. Var på Bluewater i måndags men då hittade jag ingen klänning. Men igår hittade jag en inne på River Island, den var svart, men här i England kan man i stort sett ha vilken färg som helst på klänningen på bröllop. Sen hittade jag en väska på Debenhams också. Så nu är det bara skorna som fattas sen är jag helt klar.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0