"Hade jag inte kastat mig hade jag kört vält"

Idag har jag bara tagit det lugnt. Vi åkte och hämtade upp Ian på flygplatsen i Gatwick idag runt ett tiden sen åkte vi till hans föräldrar och åt mat, det var supergott! Sen var vi där en stund och myste. När vi kom hem lade jag mig i sängen och spelade lite x-box och så hamnade jag här vid datorn. Satt och kollade runt lite på youtube och hittade detta underbara klipp! Haha skrattar lika mycket varje gång och så påminner det mig om Elin, saknar dig raring!



"Vi får se om det går bättre när det blir vinter om det blir snö om det blir någon" - Störtskön!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hahaha jag dööööööööör, roligaste någonsin nästan! Saknar dig med honey!

2009-10-18 @ 22:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0