Bex

Igår kom Nandini hit till oss, vi åt lite mat och myste. Senare på kvällen gick vi till puben. Träffade Paul där igen och hans kompis Russel, himla trevliga. Fick ett nytt smeknamn också, Bex, gillart! Det var en jätterolig kväll med mycket trevligt folk ute. Den puben är så himla mysig. Sen när den stängde var det några som ville att vi skulle följa med på "efterfest" som vi kallar det. Men nästan lika fort vi kom dit ångrade vi oss. Så de beställde en taxi och så fick vi åka hem igen. Hehe men det var en mycket trevlig kväll i alla fall. Tog med kameran men glömde minneskortet så det blev inga bilder, typiskt!

Nandini sov här och så vid 11 åkte vi till Bluewater och kollade i lite affärer, jag tittade efter en klänning till bröllopet vi ska på nästa helg, men tittade inte så noga och hittade ingen.  Sen åkte hon hem vid två igen för hon skulle passa "hennes barn".  På tal om bröllop så kommer det hit fyra tjejer om några timmar, för vi ska på möhippa inne i London ikväll. (Får se om jag åker med, för jag har fortfarande ont i magen) Filippa åkte just till farmor och farfar och Ian som är karln i huset är i Bulgarien på svensexa, så vi ska ha sleepover här med dem. Mysepys!

Vaknade upp idag med ont i magen igen.. Fast inte lika ont som jag hade förut, men jag undrar vad det kan vara! Kanske ska göra som Johan Glans säger och gå och bajsa så ska jag nog se att det släpper!

Vad konstigt jag skrev idag, men det får ni leva med. Lite hoppetihopp hit och dit. Men jag har en magverk som ständigt gnager så nu ska jag sova en stund. Pussepuss


Kommentarer
Postat av: Emmelist

tack för din röst :D jättebra röstat! hoppas allt är bra?!

2009-10-17 @ 16:42:20
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0