How to dump your mates

Heey, här sitter jag och har precis kollat på ett väldigt meningslöst program. Man hör ju bara på namnet "how to dump your mates" !? Det handlar om en tjej eller kille i typ 14-17 års-åldern (olika varje gång) vill byta umgänge för att den känner att den inte är i bra kompiskrets. Så får den vara med några andra i fyra dagar sen får den välja vilka den ska dumpa. Har sett det tre gånger nu när jag äter frukost. Och det slutar alltid med att den dumpar de "nya" kompisarna. Helt värdelöst program egentligen. Fast ändå kollar jag på det, haha.

Var en sväng på Bluewater igår och skulle hitta mig ett par skor, men allt jag kunde hitta var massa svarta klänningar i varje affär, men då bestämde jag mig att jag inte fick titta på svarta kläder.. Eftersom att jag redan har fyra svarta klänningar här nu och behöver inget mer svart. Men då gick jag in på River Island 10 minuter innan de skulle stänga och de höll precis på att hänga upp "ny" rea så hittade jag ett jättefint svart linne och det hade kostat £35 och var nedsatt till £15 och kände att jag var tvungen att köpa det. Så skulle jag gå in och prova det men då hade de stängt av provrummen så jag köpte det i alla fall. Och tur var väl det för det passade perfekt!



Jag saknar er hemma i Sverige!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jag saknar dig också strumpan!

2009-10-22 @ 12:10:14
Postat av: Nandini

Den är ju jättefin!:D

2009-10-23 @ 14:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0