24 timmar utan mat

Hej där. Nu har jag snart inte ätit på 24 timmar. Det är nämnligen så att jag förmodligen ätit något konstigt eller druckit något konstigt så att jag har fått en bakterie i magen. För så ont som jag hade i magen igår har jag aldrig haft någonsin. Kändes som knivar i magen eller ännu värre. Och det bästa sättet att få ur den är att inte äta på 24 timmar. Men runt 11 tiden får jag äta igen. Så jag har bara levt på vatten och juice. Men nu börjar jag bli riktigt hungrig! Det började igår natt så jag inte kunde sova. Sen höll det på hela dagen. Men jag sov nästan hela tiden igår. Men förutom att sova så klippte jag mig också, jag tog bara topparna, det som var slitet. Så nu känns håret fräscht igen.

Idag är det fredag och dags för fredagsmys, Nandini kommer hit senare ikväll, får se vad vi hittar på :)

Hoppas ni får en bra helg <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0