Art exhibition

Paul tog med mig på en konstutställning i Tunbridge Wells ikväll. Det tog oss ungefär en timma att åka dit, och det var där jag var på bröllop för några veckor sedan. Men i alla fall så när vi gick in så var de sånna där jättefina piffiga gamla damer som välkomnade oss och bjöd på champange. Sen kom det en dam med ett fint fat med lite kanapér på och frågade först Paul om han ville ha, men han sa nej. Men jag sa så klart ja (även fast jag inte ville ha), så jag tog en som såg god ut men så tappade jag den på golvet på en gång, haha. Så Paul försvann så fort som han kunde och kollade på en tavla och stod och skrattade för sig själv medans jag stod där och skämdes inför de fina damerna! Snyggaste entrén jag någonsin gjort tror jag, haha. Jag kan inte sluta skratta åt det.. Det kanske inte låter så roligt men hade ni vart där så skulle ni förstå.. Ja men nu har jag i alla fall ett väldigt roligt minne av min första vistelse på en konst utställning, haha! (I am not surprised) Men det var i alla fall många fina tavlor där. Väldigt intressant!

Efter det visade han mig runt lite i Tunbridge Wells (eftersom han bott där).. Gick in på en mysig pub där hans gamla vänner var sen körde han hem mig. Väl hemma så fick jag pizza och så kollade vi på ett avsnitt av CSI och sen gick jag till puben. Bästa kvällen på länge! 

Nu är det dags för mig att gå och sova. Imorgon blir det fest här hemma för Ian som fyllt 40 år. God natt!

Måste bara bjuda på denna video, roliga killar! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0