Bakning

Hämtade min syster på dagis vid fyra och har stått i köket i två timmar och bakat, hon tröttnade så klart efter en stund, så jag fick baka det sista själv. Gjorde först en slags sockerkaka med någon glasyr på, har fått det receptet av Christoffers syster för jag tyckte att den var så himla god! Sen gjorde vi en kladdkaka, och precis när jag ska knäcka det första ägget hör jag ett splash på golvet och kollar ner, då var det mimmi som hade tappat ägget, och det var ägg över hela golvet, haha. Och nu kommer snart mamma hem med pizza, så det blir verkligen en tjockardag, men sånna måste man ha ibland ;) 


 
den söta bakmästaren på vägen hem från dagis :)


resultatet, ser de inte goda ut? ;)

Kommentarer
Postat av: Christoffer - Bögen från Dalarna

Haha ja, usch! Den videobloggen är hemsk. Ska göra en bättre snart. Ska du på brännbollen imorgon? :)

2009-04-23 @ 22:53:57
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0