Up comes the sun




Igår var jag i Rättvik med min bror, han var chaufför så jag åkte med dem lite i bilen. Sen åkte jag med 22.20 tåget hem.

Idag jobbade jag från klockan 07 - 11, ganska skönt pass om jag får säga det själv. Brukar inte jobba så utan det var för att Therese inte kunde komma till 07 så jag fick hoppa in tills hon kom. Så nu är jag hemma och ska städa mitt rum och fixa lite.
Ikväll är det gårdsfest och det är lika kul varje sommar. Kommer bli kanon kul i år med
hoppas jag, men det tvekar jag inte en sekund på. Med de skönaste grannarna kan man inte ha tråkigt!




Måste bara avsluta detta inlägg med att säga att Therese är en toppen tjej! Med sina visa ord och sin roliga humor får hon dagen att skina om man vaknat på fel sida. Du är guld värd. Puss på dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0