Bokat och klart!

Bokade precis min resa till England. Jag åker den 16 september. Fick en riktigt billig biljett! Det kostade mig 166 kr och i det priset ingår en resväska att checka in plus handbagage, så om jag inte hade haft en väska med mig, det vill säga att om jag bara hade handbagage så skulle jag fått betala 56 kr för det kostade 55 kr att betala med kort. Helt sjukt billigt! Själva biljetten kostade 1 krona!? Sen kostade det mig 123 kr för att ta mig från Tällberg till Västerås med tåg. Så att ta sig från Tällberg till England kostar alltså 289 kr, det är ju roligt billigt. Så nu kan ingen säga att det är dyrt att hälsa på mig, haha!



Nu vill jag bara åka! Men det är inte långt kvar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0