"When Santa dropped his pants."

Hade en superbra julafton igår med massa god mat och trevligt sällskap runt omkring. Först åt vi av den goda julmaten och jag hade gjort mitt livs första Jansons frestelse och den var jättegod, sen kom tomten.. Jag hade fixat så att Paul skulle vara det och han gjorde det riktigt bra! Det var urkul. Sen efter vi hade öppnat paketen så hade Ian köpt buzz som vi spelade ett bra tag.

När alla hade åkt hem så tänkte jag att när jag ändå är här i England så varför inte fira på engelskt sätt?? Så jag tog med mig moster till puben. haha en mycket lyckad pub-kväll!!

Idag frågade Madde vad Filippa tyckte var bäst denna julen, och så sa hon "when Santa dropped his pants" haha!



Nu ska jag värma mig lite Jansson och sen ska jag krypa ner i sängen och kolla på 24.

inte många dagar kvar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0