Pub-time

Sitter här vid datorn medans jag bleker muschen och lyssnar på Jack Peñate samtidigt som jag smuttar på en [budweisahh]. Har nämnligen tänkt gå en sväng till puben för att ta ett glas vin eller en go cirre. Har inte bestämt mig än om jag ska gå eller inte. Men om jag känner mig rätt så slutar det alltid med att jag går. Vem vet vem som väntar där inne? Kanske är det pappan till mina framtida barn? Morfarn till mina framtida barnbarn?? Nej nu känner jag att jag går för fort fram.. Men kanske väntar där inne en god strongis?? Ja det lät faktiskt mer rimligt! Tänkte strunta i The Pier idag och kika in på John Franklins för omväxlingens skull. Vi får väl se hur kvällen slutar.

over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0