Preparation

Nu har jag och Madde stått i köket i tre timmar och förberett maten inför imorgon med lite hjälp av en liten Filippa. Känns bra så slipper man spendera så mycket tid i köket imorgon. Det har vart mycket trevligt, har bland annat gjort min första julskinka och min första Janssons frestelse idag. Hoppas de är goda, men det tror jag för det ser ju i alla fall himmelskt gott ut. Nu är det bara lite småfix kvar sen är vi klara för idag. Då ska vi mysa och ta det lugnt. Kanske blir lite glögg och kanske spela något spel.

Jag har inte haft en sån här julkänsla på flera år. Kanske är det för att jag inte ska fira den som vanligt med min familj utan med min mosters familj. Vi ska fira julafton här imorgon med Ians föräldrar och bror med familj, sen den 25 ska vi hem till Ians föräldrar och fira, samt den 26. Ska bli jätteroligt och se hur de firar julen här (även om moster slängt in lite svensk jultradition)

Från mig till er alla en riktigt GOD JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0