Fairytale of New York

Nu är det inte långt kvar till julafton. Jag och Madde har vart riktigt duktiga de senaste tre dagarna. Vi har julhandlat, slagit in paket, skrivit julkort och lite till. Så nu är jag nästan klar med allt.

Om en vecka slutar Filippa skolan, tänk vad tiden gått fort. På onsdag har jag vart här i tre månader. Ojoj. Och jag ångrar inte en sekund att jag åkte hit. Trivs hur bra som helst här. Fast det finns ju de dagar man längtar hem efter vänner och familj riktigt mycket, men då är det bara att försöka och inte tänka på det. För jag kommer ju hem och hälsar på snart ändå. Men sen åker jag tillbaks igen, woho!

Den bästa jullåten! The Pogues - Fairytale of New York.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0