Let's call this the comeback!

Det känns så jävla skönt just nu, nästan som en återkomst från de döda! haha. Vaknade nog på rätt sida idag för denna dagen har vart super, ingen speciell dag, men ändå super. Vaknade av att min mobil ringde, den låg under sängen, och det tog ett tag för mig att fatta att det var därifrån ljudet kom, så efter ett jävla ringande fick jag tag på den och stängde av, sen sov jag en timma till, hur skönt som helst! Något som är mindre skönt är att vi har prov imorgon, men det är ganska mycket repetition så det ska nog funka! Ska väl krypa ner i soffan sen och kolla på idol, Nils är förjävla kung! ;)

Pengar rullar in som det ska, DET GÅR BRA NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0