18 år då!

Igår hade jag den bästa födelsedagen någonsin! hade inte förväntat mig så mycket skoj som det blev! tack alla! först hade jag middag/förfest i bystugan i tällberg som jag hade hyrt, det var toppen! fick reda på idag att de hade gjort en låt till mig med håkan hellströms en vän med en bil melodi. men de dröjde med den så de glömde bort det och den blev aldrig sjungen. hade ju velat hört den :p sen efter en mycket trevlig god middag som linas pappa lagat och mycket dans till "i kissed a girl" ;) så åkte vi till lucky som blev en superlyckad debut för min del, inte som vissa andras debut där med polis och luckor ;)

Kommentarer
Postat av: Erik

För din information så finns det fortfarande ingen bystuga i tällberg. hahahaha

2009-03-25 @ 11:13:04
URL: http://pringaito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0