Äntligen fredag!

Dagen man längtat efter hela veckan är äntligen här! är nyss hemkommen från skolan så jag ska snart äta sen ska jag antagligen åka hem till Lina som är med Ronny och mysa med dem! hihi. skönt att slippa vara för sig själv. och imorgon blir det rättvik! ska på 18-års fest med Ida baby och Batte, ska bli najs ;) fullt upp hela helgen sen har vi ju då nästa helg som blir jävla skoj hoppas jag på eftersom att jag fyller 18 då, och det betyder ju utgång på lucky ;) sen om två veckor ska vi till Tjeckien, så nu har jag något att se fram emot de kommande veckorna! Ha en bra helg!


Kommentarer
Postat av: jonish

Det kommer bli ett jävla röj ;)

2008-09-18 @ 21:03:07
URL: http://elinjoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0